Přejít na hlavní obsah
Nakupujte online v: AT | IT | CH | FR | DE | UK | CZ | SE | DK | BE | NL | IE | ES | PL | PT | FI | GR | RO | NO | HU | BG | HR | LU

FAQ - otázky a odpovědi

OBJEDNÁVKA

Objednávku můžete zrušit. Pokud máte nějaké zrušení nebo změny vaší objednávky, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis na adrese service@mosafil.com nebo telefonicky na čísle +49 40 79 75 08 920.

Rád! Mozaikové vzory dodáváme v rozměru cca 10x10 cm, vzory obkladů jsou vyřezávány z požadovaného obkladu a mají rozměr max. 30x60 cm a nelze je vyměnit ani vrátit.

Protože jsme čistě online prodejce, můžete si naše zboží objednat online na www.mosafil.com.
PLATBY A CENY

V Mosafilu můžete platit následujícími způsoby platby: • Okamžitě • PayPalem • Platbou předem • Na fakturu • Kreditní kartou

Ja, alle angegebenen Preise verstehen sich inklusive der Mehrwertsteuer.

Ne, ceny nezahrnují náklady na dopravu a doručení včetně DPH. Náklady na dopravu se vypočítávají na základě hmotnosti a vašeho PSČ. Náklady na dopravu jsou automaticky vypočítány a zobrazeny v nákupním košíku.

Kontaktujte prosím náš zákaznický servis na adrese service@mosafil.com. Zašlete nám číslo objednávky nebo číslo objednávky, abychom vám mohli zaslat chybějící fakturu.
LODNÍ DOPRAVA

V současné době zasíláme naše balíčky pouze s DHL nebo DPD. Pokud je celková hmotnost objednávky příliš velká, bude odeslána přepravní společností Kühne & Nagel a Hellmann. Vždy se snažíme našim zákazníkům nabízet nejlepší možnosti dopravy a pečlivě vybíráme naše partnery, abychom zajistili rychlé a spolehlivé doručení. Dodávka probíhá se zvedací plošinou „bez obrubníku“. Ujistěte se, že máte volný přístup a pevný povrch, abyste mohli palety podle toho umístit.

Ano, můžete zadat samostatnou dodací adresu, která se liší od fakturační adresy.

Náš tým Mosafil se vždy snaží zpracovat vaši objednávku co nejrychleji. Protože naše zboží má různé dodací lhůty, najdete je na naší produktové stránce. Toto je neustále aktualizováno.

Jakmile odešleme vaši objednávku, obdržíte e-mail se sledovacím číslem pro sledování vaší objednávky.

Ne, bohužel nenabízíme expresní dopravu.
NÁROK

Jakmile dorazí, pečlivě zkontrolujte svou objednávku. Pokud byla vaše objednávka poškozena při přepravě, nahlaste nám poškození ještě tentýž den. Pošlete nám fotografie poškození e-mailem na adresu service@mosafil.com. Co nejdříve vás budeme kontaktovat a podnikneme nezbytné kroky pro výměnu nebo vrácení peněz.

Omlouváme se za nepříjemnosti. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis na adrese service@mosafil.com a zašlete nám také obrázky nesprávné položky. Co nejdříve vás budeme kontaktovat a podnikneme nezbytné kroky pro výměnu nebo vrácení peněz.

Pokud objednávku vrátíte, musíte si ji zorganizovat sami a sami nést náklady na balíkovou službu nebo přepravní společnost. Za objednávky z Marketplace se neúčtují žádné náklady na zpáteční dopravu. Další informace naleznete v našich storno podmínkách.

Jakmile obdržíme zásilku a zkontrolujeme položky, vrátíme vám příslušnou částku platby. V závislosti na době doručení poštou a způsobu platby by měl být kredit připsán na váš účet do 14 pracovních dnů od obdržení zásilky. Pro vrácení peněz používáme stejnou platební metodu, která byla použita při původní transakci. Další informace naleznete v našich storno podmínkách.
ZÁKAZNICKÝ ÚČET

Registrovat se můžete kdykoli, zdarma a nezávazně na www.mosafil.com pod Můj účet. Registrace přináší mnoho výhod, jako například: • Rychlé nakupování • Uložení dat a nastavení. • Přehled objednávek a informace o dopravě • Správa odběru newsletteru Po registraci od nás obdržíte potvrzovací e-mail a poté se můžete kdykoli přihlásit ke svému účtu.

Své osobní údaje můžete kdykoli změnit. Chcete-li to provést, musíte se přihlásit ke svému zákaznickému účtu. Své údaje můžete změnit v části „Osobní údaje“.

To není problém! O nové heslo můžete požádat kdykoli. V části Můj účet klikněte na možnost Zapomněl jsem heslo. (Odkaz) a poté zadejte svou e-mailovou adresu. Poté obdržíte e-mail s odkazem, který můžete použít k obnovení hesla. V e-mailu klikněte na Obnovit heslo a poté zadejte nové heslo. Po zadání nového hesla se můžete znovu normálně přihlásit.

Pokud byste chtěli smazat svůj zákaznický účet, jednoduše kontaktujte náš zákaznický servis od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 telefonicky na čísle +49 40 797 50 89 20 nebo nám pošlete e-mail na service@mosafil.com . Jsme tu, abychom vám pomohli.
SLUŽBY ZÁKAZNÍKŮM

Pokud si již nepřejete dostávat náš newsletter, můžete se kdykoli odhlásit. Chcete-li to provést, jednoduše klikněte na odkaz pro odhlášení, který najdete na konci každého newsletteru.

Kontaktujte náš zákaznický servis: pondělí až pátek od 9:00 do 17:00 nebo telefonicky na Tel: +49 40 797 50 89 20 nebo nám pošlete e-mail na service@mosafil.com. Jsme tu, abychom vám pomohli.